Dag 2: En bok som du har läst mera än tre gånger

Jag läser alla bra böcker flera gånger, så boken har varit ganska dålig om jag inte läser den igen. Jag kunde leva resten av mitt liv med samma gamla böcker och läsa dem om och om igen. :D

Några böcker/serier som jag har läst mer än tre gånger:

  • Harry Potter-serien av J. K. Rowling
  • Vi på Saltkråkan av Astrid Lindgren
  •  En prinsessans dagbok av Meg Cabot
  • Fem-serien av Enid Blyton
  •  Väinö Linnas trilogi Här under polstjärnan
  •  Det röda strecket av Ilmari Kianto
Det här inlägget postades i 30 days of books. Bokmärk permalänken.

Kommentera

