Dag 4: Favoritbok från ditt favoritserien

en mini-shopaholic i mammas fotspårPå förra gången sade jag att Sophie Kinsellas Shopaholic-serien är en av mina favoriter och nu borde jag bestämma att vilken bok är bäst. Kanske väljer jag En mini-shopaholic i mammas fotspår, som är hittils sista delen i serien. Där har familjens lilla flicka blivit litet större och Becky tar henne med till sina shoppingsturer. Hon har märkt också att det är ganska lätt att hitta allt vackert för flickan från butiker. Det är ganska roligt att jämföra med andra böcker hur shoppingvanor förändrar sig och med barnen är det bara roligare, tycker jag.

(Suosikkisarjani oli Himoshoppaajat ja siitä parhaaksi valitsin toistaiseksi uusimman eli Minishoppaajan.)

Det här inlägget postades i 30 days of books, chick lit. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dag 4: Favoritbok från ditt favoritserien

  1. Ping: Sophie Kinsella: En mini-shopaholic i mammas fotspår | Sockerslott

Kommentera

