Ellen Ekman: Lilla Berlin – So Last Year

lilla berlinEllen Ekman: Lilla Berlin – So Last Year
Kolik förlag 2014

Jag läste från Bokbabbel om serien Lilla Berlin. Svensk tidning Metro publicerar dessa strippar och samlingen av dem finns alltså i den här boken. Som huvudpersonen finns flera trendiga unga vuxna människor, som har egna litet konstiga vanor och åsikter.

Jag själv är inte hipster, fast det finns sådana här i Finland. Jag vet inte om serier hade varit lustigare eller dåligare om jag hade sådana kompisar som personer i serier. Nu var det både lätt och roligt att läsa, boken passade utmärkt för läsning på pauser på min arbetsplats.

Det här inlägget postades i recensioner, tecknade serier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

