Sophie Kinsella: Bröllopsnatten

brollopsnattenJag har tyckt om Sophie Kinsellas böcker för flera år, men nu är det klart: de nya är inte längre så bra som äldre. Nya kontakter var inte så bra än äldre böcker och den nyaste, Bröllopsnatten har varit hos mig från bibliotek nästan fem månader. Jag har läst i flera etapper men har läst ännu inte ens 100 sidor. Det kände att handlingen har inte startat och börjat dra mig med sig, så jag ger upp. Nu känner jag mig ganska besviken, eftersom jag ville tycka om boken….

Det här inlägget postades i chick lit. Bokmärk permalänken.

Kommentera

