Sophie Kinsella: Mitt nya jag

Sophie Kinsella: Mitmitt nya jagt nya jag
Damm 2008
(läste finsk version Muistatko minut? / WSOY 2010)

Lexi är en vanlig försäljare och är en gång ute med sina kompisar. Då händer en liten olycka och när hon vaknar, minns hon ingenting om senaste tre år. Nu är hon chef, hennes utseende har förändrats och han har en rik man.

Jag tycker ganska mycket om den här boken. Fast jag har tyckt om Shopaholic-serien, har jag tyckt ännu mera om Kinsellas andra böcker som hör inte till den där serien. Boken var underhållande och det var ganska trevligt att följa Lexis försök att få alla minnen tillbaka.

(Kirja on suomennettu nimellä Muistatko minut? Tykkään tosi paljon näistä Sophie Kinsellan kirjoista.)

Det här inlägget postades i chick lit, recensioner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

