Cathy Hopkins: Killar, kompisar och pojkvänsproblem

killar kompisar och pojkvänsproblemCathy Hopkins: Killar, kompisar och pojkvänsproblem
(läste boken på finska)

Huvudpersonerna är fyra tonåriga flickor som bor i London. Deras problem just nu är pojkar: Lucy har ingen pojkvän och sedan hon träffar en pojke, men vet inte om han är ”den rätta”.

Jag har läst tidigare några böcker av Cathy Hopkins och tyckt om den. Jag hade hört även om den här serien, men hade inte läst dem tidigare. Den här var inte så bra som jag hade trott och handlingen var inte så intressant, så jag tror att jag läser inte flera böcker av serien. Boken var helt okej, men inte så bra att jag skulle vilja fortsätta

(Suomeksi nimeltään Frendejä, kundeja ja muotiguruja. Olen tykännyt aikaisemmin Cathy Hopkinsin kirjoista, mutta tämä ei nyt oikein innostanut. ) 

Det här inlägget postades i recensioner, ungdomsböcker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

