Mia Skäringer: Dyngkåt och hur helig som helst

dyngkåt och hur helig som helstMia Skäringer: Dyngkåt och hur helig som helst
Bonnier audio 2009

Jag deltog på bokmässan Elisa kirjas presentation av e-böcker och fick möjlighet att ladda gratis någonting från deras hemsidor, sedan valde jag denna ljudbok.

Boken består av bloggtexter och krönikor som skådespelaren Mia Skäringer har skrivit. I allmänhet handlar texter relationer, barn och familjeliv från olika synpunkter.

Den här var helt okej som ljudbok, eftersom jag kan lättare koncentrera när jag lyssnar krönikor eller någonting annat som inte har en ständig handling. Men ändå vet jag inte om jag vill lyssna eller läsa uppföljaren, så intresserad blev jag inte.

Skäringer läser själv ljudboken och hon har sådan röst att man lyssnar henne gärna.

(Näyttelijä Mia Skäringerin kirjoittamia kolumneja ja blogitekstejä. Kuuntelin tämän äänikirjana ja sain ladata sen Elisa kirjan sivuilta ilmaiseksi, koska kävin heidän esittelyssään kirjamessuilla.)

Det här inlägget postades i ljudböcker, noveller & krönikor, recensioner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

