En bok för en bokbloggare

Jag deltog Elisa Kirjas bloggkampanj där man fick välja en e-bok för någon annan bokbloggare.

Jag fick välja bok för Taina och Toni, som skriver bloggen Kirjallisia. Eftersom de läser ganska mycket deckare, valde jag Den bittra pajens sötma av Alan Bradley (finsk översättning) och den är litet annorlunda deckare.

Nu väntar jag bara att vilken bok jag får och vem väljer den. Ska uppdatera det här när jag får veta!

(Osallistuin Elisa kirjan kampanjaan, jossa piti valita e-kirja toiselle bloggaajalle. Valitsin Kirjallisia-blogin kirjoittajille Alan Bradleyn Piiraan maku makea, koska he lukevat aika paljon dekkareita ja tämä on vähän erilainen.)

Det här inlägget postades i allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En bok för en bokbloggare

  1. Hej och tack för tipsen och boken! Jag slutade boken igår och hann nu att skriva om den. En traditionell, söt deckare! Tack igen och läs gärna blogginlägget (på finska) så får du veta mera: http://kirjallisia.blogspot.fi/2015/01/sopo-brittipiiras.html

Kommentera

