Sofia Hedström & Anna Schori: Modemanifestet – De stilsmartas handbok

modemanifestetSofia Hedström & Anna Schori: Modemanifestet – De stilsmartas handbok
Norstedts 2011

Modemanifestet är en bra bok om man vill tänka sina shoppingvanor, konsumtion och ha en stilig garderob eller förnya sina gamla kläder. I textdelen finns t.ex. författarens dagbok om ett år utan (kläd)shopping.

Jag ville ha några nya idéer, så jag lånade boken från bibban. I ”receptsamlingen” fanns några saker som jag vill testa, men det kändes att de flesta var för vilda för mig eller passar inte i min stil.

Det här inlägget postades i fackböcker, recensioner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

